Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

donderdag 8 mei 2014

Liftchallenge 65

Alweer een  snel kaartje ( voor mijn doen dan in ieder geval ) Deze is voor de Lift Challenge #65 Ik heb me deze keer redelijk aan de opdracht gehouden, alleen heb ik  de kaart  een kwart slag gedraaid. Het gebruikte papier komt uit een blokje van de Action en verder heb ik  alleen een knoop, een stukje kant en een touwtje gebruikt. O ja, toch ook maar weer eens een Engelse tekst, want deze laat zich niet vertalen.

4 opmerkingen:

Marjan zei

Oh leuk, je hebt hem gedraaid. Mooi kaartje, met deze kleuren. De tekst en de pijlen zijn een leuke combi! Dank je wel voor het meedoen!

Wilma zei

Zo leuk, die pijlen, kleuren, lintje! Boeddha doet het er ook goed bij :-)

Els zei

Een hele mooie kaart en je hebt gelijk wat de mooie tekst betreft.
leuk die pijlen ook.

Cornelie zei

Zeker leuk om de kaart te draaien. Mooie de chevrons, en kleurgebruik.
Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!