Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

maandag 5 mei 2014

Cadeau tasje

Eindelijk weer eens iets gemaakt, één van mijn zussen is weer oma geworden van een prachtige kleindochter. Voor dit kleintje vond ik een paar super schattige sokjes met een kantrandje. Het patroon voor het tasje vond ik ergens op pinterest. Omdat ik (nog steeds) niet heel lang achter elkaar kan knutselen heb ik het eenvoudig gehouden. Een ponsrandje, een doily, en een paar blaadjes  gestanst , de bloem had ik nog liggen. Haar naam erop en een labeltje eraan en klaar!


7 opmerkingen:

Dora zei

zo...wat een mooie tasje. prachtige bloem.

Els zei

Ik vind dit een schitterend mooi tasje voor Linne en wat een mooie naam.
Mooie binnenkant ook.

Maaike Huisman zei

Ik vind het een prachtig tasje, Oeneke>
Vast heel leuk om te maken.

Groetjes Maaike

Brendaxx zei

wat een prachtig kadotasje!

Boukje zei

Mooi cadeautje zo! Mooie bloem ook!
Groetjes Boukje.

Jeanette zei

Schittert wat een leuk tasje! Leuk cadeautje.

Groetjes Jeanette

Wilma zei

Prachtig om zo een paar schattige sokjes cadeau te geven!