Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

donderdag 13 maart 2014

Scrap & Bep editie nr 7

Het was weer een super weekend, met eigenlijk veel te mooi weer om binnen te zitten. Maar vorig jaar "zelfde tijd, zelfde plaats" hadden we een dik pak sneeuw. Deze keer stonden er vier projecten op het programma, een LO, een minitasje, een ini mini koffertje met daarin een nog kleiner albumpje en een vogelhuisje (wat ik niet meer gemaakt heb) We kregen een prachtig papierblokje uitgereikt en konden meteen aan de slag. Het viel nog niet mee om een album te maken met bladzijden van 5X9 cm, maar het eindresultaat is best leuk geworden. In het mini tasje zitten twee theezakjes en twee paaseitjes, maar het is ook heel geschikt om geld in te geven (leuker dan een envelop).Voor de LO (die drie) kregen we een sketch. De foto spreekt voor zich, dit zijn drie van mijn prachtige  kleinkinderen.







4 opmerkingen:

Marjan zei

Gezellig weekend gehad en nog hard gewerkt ook! Gave projectjes gemaakt, het koffertje met albumpje vind ik zo leuk! De rest ok hoor, maar dat viel me meteen op.

Boukje zei

Hard gewerkt Oeneke! Mooie LO en wat leuk je album in het koffertje! En zo'n klein doosje/tasje geeft inderdaad leuk als cadeautje!
Groetjes Boukje.

Brendaxx zei

Wat prachtig allemaal Oeneke! de LO had ik wel gezien in Lemele, maar de rest niet. Goed bezig geweest :) Ik heb ook alweer zin in oktober. Mijn jongste zei vanmorgen"Mama, vergeet je niet dat je vanavond moet inschrijven voor het scrappen?" Lief toch!
Groetjes,Brenda

Els zei

Wat een prachtige creaties en leuk dat mini album en dat koffertje.
De layout vind ik super leuk en zo mooi die titel. Het zijn ook pracht kleinkinderen op de mooie foto.
Fijn dat je zo hebt genoten van dat heerlijke weekeinde.
Groetjes, Els