Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

maandag 24 maart 2014

Geen bloemen

Deze keer heb ik eens helemaal geen bloemen gebruikt. En ook maar een heel klein stukje dessin papier, maar daar kwam ik pas achter toen ik klaar was. Ik ben helemaal losgegaan met inkt, stempels, ponsen en mijn(allebei zelfgemaakte) texture pasta en sterretjes template. O ja,  een strookje washi tape kwam er ook nog aan te pas. Meer heeft deze  foto van mijn prachtige oudste kleindochter ook niet nodig.

6 opmerkingen:

Marjan zei

Mooie Lo, de kleuren en gebruikte materialen staan heel goed bij de schattige foto!

Margot zei

Gaaf gedaan!

Els zei

Wow Oeneke je bent echt los gegaan en ontdek nu je verborgen talenten.
Ziet er heel mooi uit en een pracht achtergrond ook. leuk met al die sterretjes en zo lief die hartjes en die de leuke vogeltjes.
Hele mooie foto ook van je oudste kleindochter.

Jeanette zei

Super goed gelukt Oeneke. Je hebt inderdaad verborgen talenten. Wat een mooie layout en mooie kleur leuke foto van je kleindochter.

Groetjes Jeanette

Wilma zei

Wat een mooi en lief model! Prachtige lo!! Veel moois te zien.

Brendaxx zei

Superlootje Oeneke!! De bloemen mis ik niet op je LO, vind m helemaal goed zo. Wat leuk dat je zo lekker bent losgegaan met inkt enzo, echt gaaf gedaan! Erg mooie foto van je kleindochter ook trouwens.
Groetjes,Brenda