Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

vrijdag 23 november 2012

Kerst in wit en blauw

Voor de uitdaging van DCL van deze week heb ik dit kaartje gemaakt. De opdracht was, maak een kerst kaart zonder  kerst dessin papier.  Ander dessin papier mag wel, maar ik heb alleen effen papier gebruikt. De ster heb ik bewerkt met embossing creme en de randjes met distressinkt . De cirkel heb ik gestanst uit foam en daarmee gestempeld. Een lintje en een touwtje samen met 2 belletjes (een Action hart voor gesloopt) om de ster. De twee stukjes  washi tape heb ik gemaakt door tissue papier op dubbelzijdig plakband te plakken en te bestempelen. Het idee voor deze kaart komt hier vandaan, ik heb geprobeerd  er een eigen draai aan te geven




12 opmerkingen:

Els zei

Wat een pracht kaart is dit en die ster is ook zo mooi. Leuk dat je daaronder gestempeld hebt met foam. Ziet er ook leuk uit zo.
En ja dat kerstballetje is ook zo lief.
Groetjes, Els

Margot zei

supermooi kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Stampidoe@gmail.com zei

geweldig mooie kerstkaart, Bedankt voor je bijdrage aan DCL.
Groetjes Yvon

miriam zei

Schitterende kaart ,heel erg mooi gedaan
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Boukje zei

Die is mooi geworden! De kaart staat bij mijn Pinterest bij Christmas, een erg mooie om te liften!
Jouw versie is ook mooi zeg!
Groetjes Boukje.

Marja zei

Je bent weer lekker op dreef zeg. Prachtige kaart en leuke stempel op het balletje.

Rosalien Zwackhalen zei

Een prachtige kaart. leuke tekststempels. ;)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Jetty zei

oh ik vind hem super

Brendaxx zei

Ik vind het echt een prachtige kaart Oeneke!!
Fijn weekend &de groetjes,
Brenda

Marjan zei

Supermooie kaart, Oeneke!!

Unknown zei

Mooi kaartje Oeneke!!!!!

Wilma zei

Mooi effect dat embossing creme(?) Prachtige kaart waar je zeker je eigen draai aan hebt gegeven!