Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

dinsdag 13 november 2012

Happy Birthday

Hopelijk is dit kaartje inmiddels bezorgd, je weet maar nooit vandaag de dag. Kiki is bevallen van een dochter met de prachtige naam Djody. En ja, een meisje... dus  roze. Het dessin papier komt (alweer, hi hi) uit een blokje van de Action. Het stempeltje heb ik ooit eens gewonnen maar weet het merk niet meer. Ik heb het afdrukje ingekleurd met distress inkt.  De bloemen zijn zelf gemaakt met de stans strip van Tim Holz.
In de binnenkant heb ik een gedeelte van het afdrukje geplakt , met als ballonnen  de stempelafdrukjes.



7 opmerkingen:

Jacquelien zei

Wat een mooi meisjes-kaartje!

Dora zei

super leuke babykaart gemaakt.
mooie afdrukje. en zo leuk gedaan met die teksten.
groetjes

Kiki zei

het kaartje is inderdaad al aangekomen hoor! hij is super leuk!!!

Els zei

Leuke kaart en grappig de naam van Djodi in de vlaggetjes.
Groetjes, Els

Marja zei

Wat een prachtig kaartje. En zo'n lieve stempel. Erg mooi!

Jetty zei

Ontzettend leuk kaartje Oeneke.

Wilma zei

Heel leuk, lief kaartje.