Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

vrijdag 7 oktober 2011

Twee oefen modellen

Van Marja kreeg ik de beschrijving van een waterval kaartje, de foto's waren niet goed overgekomen. Maar het is me toch gelukt om het kaartje te maken. Het gebruikte papier is van Eline's Merry Little Christmas gekocht bij Kikidoe. De stempeltjes heb ik bij het kruidvat gekocht.

Het tweede kaartje zag ik al op verschillende Blogs voorbijkomen onder andere bij Boukje, zij heeft er ook een mooie werkbeschrijving bij staan. Je kunt het daar vinden onder diamond fold card.
Ook hier heb ik weer het Eline papier gebruikt en een stans van Marianne design. De splitpen is gekocht bij Kruidvat

7 opmerkingen:

Klaske zei

erg leuke kerstkaartjes Oeneke!!

Boukje zei

Hoezo oefenmodellen, ze zie er allebei mooi uit! Die waterval wil ik ook nog proberen.Wat komt het hertje mooi terug in de stempels en het papier!
Groetjes Boukje.

Marjan zei

Erg mooi geworden zijn je kaartjes, zie ook niet zo dat je dit oefenmodellen vindt, hoor.

Groetjes, Marjan

Gea zei

Mooie kaarten! Niks oefenmodellen, deze kunnen zo op de post!
Groetjes Gea

Els zei

Prachtige kaarten zijn dit ook en ook die watervalkaart is heel mooi.

Maudy zei

Oh wat een leuke kaarten zeg. Dat watervalkaartje heb ik ook nog ergens onafgemaakt op zolder liggen (bloos) en die andere ga ik eens even opzoeken dat vind ik een hele leuke!

Jetty zei

Dit zijn wel hele mooie oefenmodellen.