Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

vrijdag 7 oktober 2011

DCL #110

Op de valreep nog een kaartje gemaakt voor de uitdaging van DCL. Normaal gebruik ik nooit, of in ieder geval zo weinig mogelijk Engelse teksten. Maar ik vond deze zo leuk, dus daar moest een kaartje mee gemaakt worden.. Zonder dessin papier, alleen een embossing folder en distress inkt gebruikt. De klok heb ik uitgesneden met de Pazzles en het kantje en de knoop? Ouwe meuk, zoals gewoonlijk. ;-)

10 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi reliëf zo in de kaart met het kantje, mooie kleuren!
Groetjes Boukje.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat ontazettend gaaf gedaan en die tekst is helemaal geweldig.:))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Stampidoe@gmail.com zei

heel mooi diverse technieken zie ik zoals embos, naaimachine super, bedankt voor het meedoen met dcl

Marjan zei

Mooi! Leuke technieken en materialen gebruikt ook. Ook de kleuren zijn prachtig.

Groetjes, Marjan

Gea zei

Mooie kaart! De kleuren en de tekst zijn super!
Groetjes Gea

Els zei

Snap er niets van dat ik deze kaartjes gemist heb, maar mooi is deze zeker
Lijkt me heel moeilijk om geen designpapier te gebruiken maar het is je super goed gelukt.

Ellen zei

Wat een prachtige uitwerking van de schets Oeneke!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Maudy zei

Oh echt prachtig geworden zeg!

Jetty zei

wat prachtig Oeneke.

Brendaxx zei

Gefeliciteerd met je behaalde top 3 plaats bij DCL !! Je kaartje is dan ook supermooi!