Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

zaterdag 30 januari 2016

Oei!! Dat is lang geleden

Tjonge jonge.... Al bijna een jaar geleden dat ik hier geweest ben.
Niet dat ik stil gezeten heb hoor, niks daarvan. Ik ben alleen bijna niet aan het freubelen geweest, op een paar uitzonderingen zoals het S&B weekend na. Maar nu toch maar weer eens geprobeert. Een kaartje voor de verjaardag van 1 van mijn kleinkinderen gemaakt. En echt! Ik ga proberen hier weer iets vaker te verschijnen, al zie ik andere bloggers steeds meer op FB langs komen. Maar dat vind ik dan weer iets onpersoonlijker. Want waarom moeten  mensen die niets met  freubelen enz hebben jou creaties bewonderen. Dan krijg je soms van die opmerkingen als..... hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest..... en.... poeh wat een werk, om maar te zwijgen over de kreet.... bij de Action koop je tien kaarten voor een euro, dan ga je ze toch niet zelf maken.
Ik hoor natuurlijk graag jullie reacties op dit kaartje.

4 opmerkingen:

Marjan zei

Leuk dat je weer wat creatiefs laat zien! Een erg gaaf kaartje met all sterren die tellen naar leeftijd van de jarige.
Helemaal eens met wat je zegt over FB. Ik plaats er bijna nooit kaarten, veel volgers van mij zijn daar niet in geïnteresseerd en om nou nog een FB account te openen, nee. Ik vind bloggen nog steeds leuker.

Els zei

Hoi Oeneke en wat leuk dat je weer een mooie verjaardagskaart hebt gemaakt en hier weer laat zien. Heel mooi met die sterren en cijfers.
Ik ben niet veel op facebook en iets plaatsen doe ik zelden en zou er wel wat meer willen zijn, maar vind ik jammer van mijn tijd. En met bloggen heb je alleen mensen die deze hobby ook leuk vinden en vaak nog een leuke of gezellige reactie achter laten.
Een hele fijne dag en groetjes, Els

Kitty zei

Hoi Oeneke, nou dan is het ook niet zo heel erg dat ik niet zo vaak een blogrondje doe he, voelde me al schuldig... ;) Het is een geweldig leuk kaartje en ik wéét hoe lang een scrapper soms met papiertjes kan zitten schuiven (en ook dat dat véél leuker is dan kant en klare kaartjes van de Action), dus daar ga ik lekker niks over zeggen ;) Facebook is veel vluchtiger dan een blog, dus ik blog ook nog steeds. Veel te leuk :)
Groetjes, Kitty

Jeanette zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Oeneke! Wat een leuk idee de sterren met getallen en vervolgens de leeftijd groot in het midden. Leuke kleuren combinatie.

Groetjes Jeanette