Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

zaterdag 24 januari 2015

Voorjaars kleurtjes

Het voorjaar is er nog lang niet, maar toch een paar kaartjes in frisse kleurtjes. Ze zijn allemaal gemaakt met papier uit een blokje van de Action en de ideetjes komen (al)weer van Pinterest. De bloemenkaartjes zijn daar gemaakt met SU spullen. Die heb ik niet,dus heb ik mijn eigen stansjes gebruikt. Het schaapje op het baby kaartje heb ik nagemaakt van Boukje, de werkbeschrijving op haar blog staat hier.






5 opmerkingen:

Marjan zei

Vind het stuk voor stuk erg mooie kaartjes, fris en mooi van kleur! Fijn weer zo'n voorraadje. Fijn weekend!

Els zei

Erg mooie kaarten heb je gemaakt en de onderste vind ik ook heel mooi met die ringen. Heb je die stans zelf? erg mooi hoor. Je bloemen kaarten zijn ook helemaal super. Die schaapjes kaart is ook zo schattig. Ik heb ook erg weinig SU spulletjes.
Groetjes, Els

Jeanette zei

De bloemen kaarten zijn inderdaad erg vrolijk, leuk allemaal van de kleine bloemen. Het schaapje blijft inderdaad altijd erg leuk. De onderste kaart vindt ik helemaal geweldig, prachtige kleuren!

Groetjes Jeanette

Annemarie zei

Wat een heerlijke vrolijke kaarten!
Mooi gemaakt.
Groeten Annemarie

Boukje zei

Mooie serie kaartjes, lekker fris van kleur! Leuk dat je het schaapje gemaakt hebt!
Groetjes Boukje.