Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

woensdag 12 februari 2014

Wit op wit op wit....

Soms zit ik zo te schuiven met verschillende kleurtjes dessin papier en dan kom ik er maar niet uit. Daarom dus dit witte kaartje. Hier heb ik geen problemen of het wel bij elkaar past ja of nee. Gewoon stapelen en dan is het altijd goed. Met dit kaartje wil ik mee doen met de uitdaging van ScrapPlezier. Het is lang geleden dat ik aan een uitdaging heb meegedaan, dus het moet er maar weer eens van komen. Over het gebruikte papier valt weinig te vertellen, voor de bloem een stans van Tim Holtz, de blaadjes zijn van de vogeltjes stans van Marianne Design (het vogeltje mocht helaas niet meedoen). Een randpons van Martha Stewart, een Sizzix embossing folder en scallop circel stansen ook van Sizzix. Verder nog wat pareltjes, meeldraadjes en kraaltjes.

7 opmerkingen:

Els zei

Super wat een pracht kaart is dit en mooi hoe je dit hart ook hebt bevestigd.

Jane zei

Ik zag hem op het forum ook al voorbij komen. Wat een mooie kaart Oeneke en wat leuk dat je mee hebt gedaan met de challence.

Marie zei

Wat mooi Oeneke en wat leuk dat je weer met de wedstrijd meedoet. Wat prachtig met dat hart er zo in.
Succes hoor.

Wilma zei

Zo mooi....

Annemarie zei

Mooie kaart heb je gemaakt Oeneke, heel sjiek zo in het wit en erg leuk gedaan met dat hartje!
Leuk dat je meedoet aan de challenge bij ScrapPlezier!
Groeten Annemarie

Unknown zei

Super chique kaart zo helemaal in het wit! Heel erg mooi. Gezellig dat je meedoet met de challenge by scrapplezier!

Kitty zei

O wauw, wat een prachtige kaart! Heel leuk ook met dat beweegbare hartje, echt super!