Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

donderdag 29 december 2011

Nu even niet!

Al een poosje niks geplaatst, maar ik zit een beetje in een "winterdipje?"  Geen zin om ook maar iets te ondernemen. Ik hang een beetje rond en doe alleen de noodzakelijke dingen en daar valt freubelen dus niet onder. De laatste 4 tags heb ik dan ook (nog) niet afgemaakt. Het weer werkt ook niet echt mee om de boel wat op te fleuren. Ik wil ZON en dat mag van mij best in combinatie met sneeuw en vorst, maar ja, daar lijkt het voorlopig nog niet op. Maar er is in ieder geval één lichtpuntje...............we hebben de kortste dag weer gehad ;-)

5 opmerkingen:

Jacquelien zei

He Oeneke,
Doe rustig aan en de rest komt vanzelf wel weer. Lekker de dingen doen waar je WEL zin in hebt en als het zonnetje weer komt..... :-)

liefs Jacquelien

Connie zei

dikke knuf.....x.....

Els zei

Hoi Oeneke,
Al een poosje dat ik dacht waar zou Oeneke zijn. tja zo'n wintertijd is niet altijd fijn. Probeer te doen waar je wel zin en plezier in hebt.
Zelf krijg ik een fijn en blij gevoel van; Late night Serenade by Tol en Tol to a beautiful Spring
Lieve groetjes van Els

caroline zei

ik versta je helemaal Oeneke !
ik heb dat ook elk jaar.
hou van de winter maar niet van die donkere dagen .
ja nog 3 weken geduld en de dagen lengen terug !
prettige feestdagen en een gelukkig en gezond 2012 aan jullie allen !

Brendaxx zei

Ik miste je al een tijdje op SNN en in blogland;) Kalm aan , we zien je vanzelf wel weer verschijnen!!
Beste wensen voor 2012!
Lieve groetjes,Brenda