Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

woensdag 2 november 2011

Scrap & Bep weekend

Zo, het wordt tijd dat er eens iets nieuws geplaatst wordt. Ik ben wel actief geweest de laatste tijd, alleen niet met  dingen op freubel gebied. Maar het afgelopen weekend hebben we weer een heerlijk weekend in Lemele gehad. Het hele weekend lekker scrappen en natuurlijk ook heeeel veel beppen. We hebben  een leuk album gemaakt, het materiaal zoals het karton, craft cardstock en prachtig dessin papier werd vrijdag avond uitgereikt en daarna konden we los! Ik ben er nu achter dat er dames zijn die ZO verslaafd zijn dat ze amper geslapen hebben. Zondag middag waren de meeste albums klaar en konden worden ingebonden. En dit is mijn eindresultaat. De foto's zijn niet super, maar ik had haast. Ik wilde het boekje meteen maandag middag aan mijn schoondochter geven.











8 opmerkingen:

Wiebine zei

Prachtig boekje heb je gemaakt zeg, ook leuk hoe je die ene pagina hebt embost, geeft een leuk effect.
groetjes,
Wiebine

Boukje zei

Die embospagina viel mij ook al op, mooi! Mooi album geworden, je hebt hard gewerkt zeg!
Groetjes Boukje.

Joyce Ebben zei

Prachtig Oeneke!!! Wat een heerlijke kleuren, dat is vast een berg werk geweest! Groetjes Joyce

Els zei

Schitterend album heb je gemaakt en prachtige kleuren vind ik dit. Je schooondochter zal dit album vast ook heel erg mooi vinden. Heerlijk dat je zo'n fijn weekeinde hebt gehad.
Groetjes Els

Brendaxx zei

Oh die is echt prachtig geworden Oeneke!! Daar was je schoondochter vast&zeker heel blij mee!
Groetjes,Brenda

Anoniem zei

prachtig wat een feest gr. Thea

Tynke zei

Wat een supermooi album!!

Kitty zei

Wat een leuk album!